cocuklarda seker kelimesi ile ilgili sitede 6 sonuç bulundu.
  • Abur Cubura Hayır !

Bireylerin yaş, cinsiyet ve fiziksel özelliklerine gore fayda ve zararları düşünülmeksizin rast gele yenen, olağan beslenmenin yerini tutmayan yiyecekler abur cubur olarak tanımlanabilir. Konumuz gereği çocuklarda bu konu incelenecektir. Zira çocuk yaş gr

• Çocuklarda Akut Karın Ağrısı

Çocuklarda karın ağrısı sık görülen bir sorun olup, çocukların karın ağrısını tarif etmelerindeki güçlükler nedeni ile değerlendirilmesi ve tanı konulma süreci zor olabilir.

• Çocuklarda Şeker Hastalığı

Çocuklarda şeker hastalığı (diyabet) her yaştan çocuk ve gençlerde görülebilen bir hastalıktır. Diyabet vücudumuzun şekeri kullanabilmesini sağlayan insülin hormonunun eksikliği ve/veya direnci sonucu ortaya çıkan bir hastalıkdır. Şeker hastalığının Tip

• D Vitamini

D Vitamini, A, E ve K vitaminleri gibi yağda eriyen vitaminlerden olup bir hormon öncü maddesi olarak iki formda bulunmaktadır. Birincisi vitamin D2 dediğimiz ergokalsiferol olup bitkilerde ve bazı balık türlerinde bulunmaktadır.

• Hemanjiyom (Gül Lekeleri)

Doğum gülleri yada gül lekeleri olarakta anılan bu lekeler, aslında kaotik yapıda adeta bir yumak oluşturmuş damarsal yapılardan oluşmaktadır. Çoğunlukla ciltte yerleşim gösterirler. Cilt hemajiyomları, bir yaş altı 10 çocuktan birinde görülebilmektedir.